5 uker for 5 kr
Prøv fauna.no med full tilgang til alt innhold.
Inkluderer søkbart arkiv, e‑bøker og eksklusive saker.
Start for 5 kr
Fornyes automatisk. Avslutt når du vil.

Naturvernforbundet i Bærum har fått 115 nye medlemmer det siste året.

Det skriver Budstikka, som ut av årsmeldingen leser at lokallaget har 1.521 medlemmer i kommunen. Økningen er dermed på åtte prosent i 2019.

Den 18. mars skal laget ha årsmøte i Bekkestua bibliotek. Budstikka skriver at det er åpent møte etter at de ordinære sakene er behandlet i årsmøtet. Thomas Krogh og Kiri Khalsa fra miljøorganisasjonen Monark holder da foredrag om «Gammelskog i Oslomarka».

Meld deg på nyhetsbrevet

Meld deg på Faunas gratis nyhetsbrev for å holde deg oppdatert om saker publisert på fauna.no.

Vi spammer ikke! Les vår personvernerklæring.

Takk for at du leser Fauna.no. BLI ABONNENT: Som abonnent (FAUNA+) støtter du redaksjonens arbeid. Send oss gjerne tips om saker til vår e-post: fauna@fauna.no. Send eventuelt kryptert melding via Telegram eller WhatsApp til 95844091.